ANUNȚ DE SELECȚIE
INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN BOTOŞANI
anunță scoaterea la concurs a unor posturi de experți în cadrul activităților proiectului
„Șansa la educație, viitor asigurat” (SEVA)
Cod SMIS 2014+: 107590
- I. INFORMAȚII PROIECT
Obiectivul general al proiectului este dezvoltarea și implementarea unor măsuri integrate în domeniul educației, în vederea creșterii participării școlare a copiilor și prevenirii/reducerii părăsirii timpurii a școlii, precum și dezvoltarea competențelor cadrelor didactice din 10 unități de învățământ din județele Neamț, Botoșani și Harghita.
Beneficiar: Inspectoratul Școlar Județean Neamț
Parteneri: Consiliul Județean Neamț, Inspectoratul Școlar Județean Botoșani, Inspectoratul Școlar Județean Harghita, Asociația Română de Literație Iași
Durata proiectului: 36 de luni
Bugetul proiectului: 7.909.693,66 lei din care asistență financiară nerambursabilă 6.848.119,11 lei
- II. OBIECTUL ANUNȚULUI DE SELECȚIE
Obiectul anunțului de selecție se referă la înființarea în cadrul echipei de implementare a Solicitantului – Inspectoratul Școlar Județean Botoşani, a unor posturi de experți în afara organigramei instituției.
Activități finanțate:
A1. Identificarea, recrutarea şi menținerea grupului țintă
A1.1. Definirea metodologiei de lucru cu grupul țintă, a criteriilor de selecție pentru diferitele categorii ale grupului țintă, a metodologiei de acordare a sprijinului financiar
A1.2. Organizarea si efectuarea selecției, menținerea grupului țintă
A1.3. Activități si campanii de identificare, recrutare si înscriere a copiilor la grădinița/scoală
A1.4. Derularea campaniilor online periodice de informare si conștientizare locala în vederea promovării principiilor de nediscriminare și pentru implicarea comunității locale în creșterea calității în educație
A1.5. Acordarea sprijinului financiar/ pachete de sprijin/materiale/stimulente pentru grupul țintă
A2. Creșterea participării la învățământul antepreșcolar
A2.1. Definirea cadrului metodologic si desfășurarea de cercuri educaționale anteprescolari
A2.2. Definirea cadrului metodologic si desfășurarea de workshop de educație parentala
A3. Creșterea participării la învățământul preșcolar
A3.1. Reabilitare/modernizare/dotare spatii
A3.2. Definirea cadrului metodologic si desfășurarea activităților de tip grădinița prietenoasa/atractiva/incluziva
A3.3. Definirea cadrului metodologic si desfășurarea de cercuri educaționale preșcolari
A3.4. Definirea cadrului metodologic si desfășurarea de workshop de educație parentala
A4. Creșterea participării la învățământul școlar
A4.1. Reabilitare/modernizare/dotare spatii
A4.2. Amenajare camera multisenzorială in cadrul unităților de învățământ speciale
A4.3. Desfășurarea activităților de tip scoală după scoală/școala de weekend
A4.4. Definirea cadrului metodologic si desfășurarea de cercuri educaționale
A4.5. Definirea cadrului metodologic si desfășurarea activități extracurriculare
A5. Desfășurarea programelor de TIP A doua șansă pentru tineri si adulți.
A5.1 Desfășurarea programelor de TIP A doua șansă pentru tineri si adulți
A6. Îmbunătățirea competentelor cadrelor didactice și ale personalului de sprijin din școlile țintă
A6.1. Elaborarea documentelor de formare (suport de curs, metodologiei de formare, inclusiv de acordare a instrumentelor de sprijin, grile de evaluare pentru acordarea burselor de performanta), inclusiv acreditare program de formare
A6.2. Organizarea si desfășurarea sesiunilor de formare
A7. Dezvoltarea unor mecanisme locale de susținere a procesului educațional
A7.1 Crearea unei rețele de parteneri in vederea dezvoltării unor mecanisme locale de susținere a procesului educațional
A7.2 Dezvoltarea de parteneriate intre grădinițe, scoli, părinți si comunitate
A7.3 Dezvoltarea de parteneriate intre grădinițe, scoli publice sau private in scopul transferului de metode de învățare, schimbului de experiența, inclusiv pentru pregătirea tranziției copiilor de la un ciclu de învățământ la altul
A7.4. Dezvoltarea de parteneriate intre scoli si autorități locale si/sau angajatori locali, in scopul asigurării sustenabilității din perspectiva instituționala, financiara si/sau a responsabilității sociale
A8. Management de proiect
A9. Activități aferente cheltuielilor indirecte
Rezultate așteptate în urma implementării proiectului:
- 60 de copii cu vârsta cuprinsă între 0-2 ani care beneficiază de sprijin pentru participarea la programe de educație;
- 200 de copii cu vârsta între 3-5 ani care beneficiază de sprijin pentru participarea la programe de educație;
- 540 de elevi care beneficiază de sprijin pentru participarea la programe de educație (învățământul primar și secundar);
- 200 de tineri/ adulți care beneficiază de sprijin pentru participarea la programe de educație (reîntoarcerea la sistemul formal de educație și formare);
- 260 de membri ai personalului didactic/personalului de sprijin care își vor îmbunătăți nivelul de competențe;
- 150 de părinți/tutori ai copiilor/elevilor aflați în risc de părăsire timpurie a școlii, ce vor participă la activitățile proiectului.
În vederea atingerii rezultatelor proiectului din Cererea de finanțare, beneficiarul va selecta și contracta experți potrivit Tabelului 1.
Tabelul 1. Experți pentru asigurarea expertizei necesare realizării activităților aferente atingerii rezultatelor proiectului
Nr Crt. |
(Sub)activitatea |
Denumirea postului |
Punct de lucru |
Număr experți |
Nr. ore/ lună |
1. |
A1.1. A1.5. A.3.1. A 4.1. A 4.2. A 7.2. A 7.3. A 7.4 |
Coordonator activitati educationale P2
|
Inspectoratul Școlar Județean Botoșani |
1 |
42 ore/ lună
|
2 |
A 3.3 |
Expert cercuri educationale prescolar P2 – TIC prin joc
|
Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani |
1 |
5 ore/lună |
3 |
A 3.3 |
Expert cercuri educationale prescolar P2 – implicare sociala |
Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani |
1 |
5 ore/lună |
4 |
A 4.3. |
Expert Dezvoltare Personala si Consiliere scolari P2 |
Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani, Liceul Tenologic Bucecea, Școala Gimnazială Nr. 1 Lunca |
1 |
42 ore/ lună
|
5 |
A 4.4 |
Expert cercuri educationale scolare scoli speciale P2 – sport |
Școala Profesională Specială „Sfântul Stelian” Botoșani |
1 |
5 ore/lună |
6 |
A4.4 |
Expert cercuri educationale scolare scoli speciale P2 – olarit&tamplarie |
Școala Profesională Specială „Sfântul Stelian” Botoșani |
1 |
5 ore/lună |
7 | A 3.2 | Expert Educație Inovativă preșcolar P2 – experiențe creative |
Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani; Școala Gimnazială Nr. 1 Lunca; Liceul Tehnologic Bucecea |
1 |
10 ore/lună |
8 | A 3.2. | Expert Educație Inovativă P2 – școli speciale – Mica noastră bucătărie |
Școala Profesională Specială „Sfântul Stelian” Botoșani; Școala Profesională Specială „ Ion Pillat” Dorohoi |
2 |
5 ore/lună |
9 | A 4.3. | Expert Educatie Scoala de Week-end P2 |
Școala Profesională Specială „Sfântul Stelian” Botoșani; Școala Profesională Specială „ Ion Pillat” Dorohoi |
2 |
32 ore/ lună |
10 | A 4.4 | Expert cercuri educaţionale școlar P2 – Lb. engleza |
Liceul Tehnologic Bucecea; Școala Gimnazială Nr. 2 Botoșani |
2 |
5 ore/lună |
11 | A 4.4 | Expert Cerc de pregătire elevi gimnaziu pentru examene naţionale P2 - Matematică |
Liceul Tehnologic Bucecea; Școala Gimnazială Nr. 2 Botoșani |
1 |
5 ore/lună |
12 | A 5.1. | Expert Cerc de pregătire elevi abilități de viață independentă P2 (Școli speciale) |
Școala Profesională Specială „Sfântul Stelian” Botoșani; Școala Profesională Specială „ Ion Pillat” Dorohoi |
2 |
5 ore/lună |
13 | A 5.1. | Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Limba și literatura română P2 |
Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani |
1 |
Conform orarului |
14 | A 5.1. | Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Limba modernă 1P2 |
Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani |
1 |
Conform orarului |
15 | A 5.1. | Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Limba modernă 2 P2 |
Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani |
1 |
Conform orarului |
16 | A 5.1. | Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Matematică P2 | Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani | 1 | Conform orarului |
17 | A 5.1. | Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Științe P2 |
Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului18A 5.1.Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Cultură civică/Educație antreprenorială P2
Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului19A 5.1.Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Istorie P2
Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului20A 5.1.Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Geografie P2
Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului21A 5.1.Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Educație muzicală și Educație plastică P2Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului22A 5.1.Expert educație – A doua șansă secundar inferior – TIC P2Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului23A 5.1.Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Cultură de specialitate și instruire practică săptămânală P2Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului24A 5.1.Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Stagii de pregătire practică P2Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului25A 5.1.Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Orientare și consiliere vocațională P2Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului26A 5.1.Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Discipline opționale P2
Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului27A 5.1.Expert educație – A doua șansă primar – Limba modernă P2Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului28A 5.1.Expert educație – A doua șansă primar – TIC P2Școala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului29A 5.1.Expert educație – A doua șansă primar :
- Limba și literatura română +
- Matematică +
- Cunoașterea mediului +
- Științe ale naturii +
- Educație civică +
- Istorie/Geografie +
- Discipline opționaleȘcoala Gimnazială Nr. 2 Botoşani1Conform orarului
Conform Ordinului MEN nr. 3920/2018 de aprobare a Procedurii de sistem privind selecția și recrutarea experților, în procesul de recrutare și selecție experți în cadrul proiectelor cu finanțare externă nerambursabilă vor fi evaluați candidații care corespund cumulativ condițiilor generale și termenilor de referință pentru participare, mai jos menționate.
- CONDIȚII GENERALE
Expertul:
a) are cetățenie română/cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European cu reședința în România;
b) are capacitate de exercițiu deplină;
c) îndeplinește condițiile de studii conform cerințelor postului;
d) are experiență în domeniu conform cerințelor postului;
e) nu a fost condamnat/(ă) definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care l-ar face/care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
f) îndeplinește alte condiții generale în funcție de specificul proiectului.
- IV. TERMENII DE REFERINȚĂ PENTRU POSTURILE SCOASE LA CONCURS
a) Denumire expert: conform Tabelului 1
b) Număr posturi vacante: 33
c) Perioada estimată pentru derularea activității: de la semnarea contractului până la data maximă de 13 mai 2021.
d) d) Descrierea activităților: conform fișelor de post.
e) Descrierea sarcinilor/atribuțiilor: conform fișelor de post.
Denumire expert |
Condiții specifice – conform cerințelor fișei postului |
Coordonator activități educaționale |
|
Expert cercuri educaționale preșcolar P2 – TIC prin joc |
|
Expert cercuri educationale prescolar P2 – implicare sociala |
|
Expert Dezvoltare Personala si Consiliere școlară (Expert Dezvoltare Personala si Consiliere școlari) P2 |
|
Expert cercuri educaționale școlar P2 – scoli speciale – sport |
|
Expert cercuri educationale scolar P2- scoli speciale – olărit si tâmplărie |
|
Expert Educație Inovativă preșcolar P2 – experiențe creative |
|
Expert Educație Inovativă P2 – școli speciale – Mica noastră bucătărie |
Constituie avantaj: cadrele didactice încadrate în unitățile de învățământ partenere asociate în proiect (Școala Profesională Specială „Sfântul Stelian” Botoșani; Școala Profesională Specială „ Ion Pillat” Dorohoi) |
Expert Educatie Scoala de Week-end P2 |
Constituie avantaj: cadrele didactice încadrate în unitățile de învățământ partenere asociate în proiect (Școala Profesională Specială „Sfântul Stelian” Botoșani; Școala Profesională Specială „ Ion Pillat” Dorohoi) |
Expert cercuri educaţionale școlar P2 – Lb. engleza |
|
Expert Cerc de pregătire elevi gimnaziu pentru examene naţionale P2 - Matematică |
|
Expert Cerc de pregătire elevi abilități de viață independentă P2 (Școli speciale) |
Constituie avantaj: cadrele didactice încadrate în unitățile de învățământ partenere asociate în proiect (Școala Profesională Specială „Sfântul Stelian” Botoșani; Școala Profesională Specială „ Ion Pillat” Dorohoi) |
Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Limba și literatura română S |
|
Expert educatie – A doua șansă secundar inferior – Limba modernă 1 S |
|
Expert educatie – A doua șansă secundar inferior – Limba modernă 2 S |
|
Expert educatie – A doua sansa secundar inferior – Matematică S |
|
Expert educatie – A doua sansa secundar inferior – Științe S |
|
Expert educatie – A doua sansa secundar inferior – Cultură civică/Educație antreprenorială S |
|
Expert educatie – A doua sansa secundar inferior – Istorie S |
|
Expert educatie – A doua sansa secundar inferior – Geografie S |
|
Expert educatie – A doua sansa secundar inferior – Educație muzicală și Educație plastică S |
|
Expert educatie – A doua sansa secundar inferior – TIC S |
|
Expert educatie – A doua sansa secundar inferior – Orientare și consiliere vocațională S |
|
Expert educație – A doua șansă secundar inferior – Discipline opționale S |
|
Expert educație – A doua șansă primar : |
- Limba și literatura română
- Matematică
- Cunoașterea mediului
- Științe ale naturii
- Educație civică
- Istorie/ Geografie
- Discipline opționale
- Studii medii Invățători-educatoare sau studii superioare Pedagogia învățământului primar și preșcolar
- Cunoștințe în educație și instruire (cunoașterea principiilor și metodelor de elaborare a curriculumului și a formării, de predare și instruire a indivizilor și grupurilor, precum și măsurarea efectelor formării);
- Experiență minimă specifică în învățământ între 1 și 5 ani
- Cunoștințe de utilizare a calculatorului personal, telefon, copiator, fax.
- Constituie avantaj: cadrele didactice încadrate în unitățile de învățământ partenere asociate în proiect (Școala Gimnazială Nr. 2 Botoșani)
Expert educație – A doua șansă primar – Limba modernă P2
- Studii superioare – limba engleză/franceză
- Cunoștințe în educație și instruire (cunoașterea principiilor și metodelor de elaborare a curriculumului și a formării, de predare și instruire a indivizilor și grupurilor, precum și măsurarea efectelor formării);
- Experiență minimă specifică în învățământ între 1 și 5 ani
- Cunoștințe de utilizare a calculatorului personal, telefon, copiator, fax.
- Participare la programe de formare continuă acreditate privind strategiile de predare pentru învățarea vizibilă
- Constituie avantaj: cadrele didactice încadrate în unitățile de învățământ partenere asociate în proiect (Școala Gimnazială Nr. 2 Botoșani)
Expert educație – A doua șansă primar – TIC P2
- Studii superioare – Informatică, Tehnologia informației și comunicațiilor, Educație tehnologică și TIC
- Cunoștințe în educație și instruire (cunoașterea principiilor și metodelor de elaborare a curriculumului și a formării, de predare și instruire a indivizilor și grupurilor, precum și măsurarea efectelor formării);
- Experiență minimă specifică în învățământ între 1 și 5 ani
- Cunoștințe de utilizare a calculatorului personal, telefon, copiator, fax.
- Participare la programe de formare continuă acreditate privind strategiile de predare pentru învățarea vizibilă
- Constituie avantaj: cadrele didactice încadrate în unitățile de învățământ partenere asociate în proiect (Școala Gimnazială Nr. 2 Botoșani)
Total posturi 33
f) Cerințe/competențe necesare (fără a se limita la acestea): conform fișelor de post
g) Abilități:
- capacitate de lucru în echipă;
- orientare spre rezultate și atingerea obiectivelor în termenele prevăzute;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate organizatorică şi administrativă pentru planificarea şi desfășurarea întâlnirilor de lucru în echipe interdisciplinare;
- capacitatea de a organiza activități de cercetare evaluativă;
- capacitatea de a organiza activități de documentare și de redactare a textului științific;
- capacitatea de a realiza documente necesare pentru buna desfășurare a proiectului;
- capacitatea de utilizare a documentelor de politică educaţională şi europeană.
- V. DOSARUL DE CONCURS
În conformitate cu prevederile art. 6 din H.G. nr. 286/2011 cu modificările și completările ulterioare, dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele documente:
a) Opis, în care se înregistrează fiecare document din dosar și pagina la care acesta se regăsește în dosar – 2 exemplare semnate;
b) Cerere de înscriere, conform modelului din Anexa 1 la anunțul de selecție;
c) Declarație de disponibilitate conform modelului din Anexa 2 la anunțul de selecție.
d) Scrisoare de intenție, semnată și datată în original;
e) CV format Europass datat și semnat pe fiecare pagina (CV-ul trebuie să conțină obligatoriu date de contact valide –adresa de e-mail și număr de telefon);
f) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz (semnată de candidat); copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul), sau alt document care dovedește schimbarea numelui;
g) Cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale (candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data primei probe a concursului);
h) Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult șase luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
i) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
j) Copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
k) Alte acte doveditoare privind experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;
Documentele depuse în copie vor purta mențiunea ”conform cu originalul”, precum și semnătura conducătorului instituției și ștampila instituției în care candidatul își desfășoară activitatea.
VI. MODALITATEA DE DEPUNERE A CANDIDATURII:
Candidații vor depune documentele la sediul Inspectoratului Școlar Județean Botoşani din Botoşani, str. Nicolae Iorga , nr. 28, în zilele lucrătoare, între orele 8.00-16.00, până la data de 11.01.2021, inclusiv.
Candidaturile transmise după data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete vor fi respinse.
VII. PROBELE DE CONCURS:
a) Proba eliminatorie: verificarea eligibilității dosarelor
Pentru a fi admis în etapa ulterioară, dosarul trebuie să conțină toate documentele solicitate și să îndeplinească condițiile generale din anunțul de selecție. Lista candidaților declarați admiși/respinși este publicată la sediul Inspectoratului Școlar Județean Botoşani. Eventualele contestații se depun la sediul Inspectoratului Școlar Județean Botoşani, conform calendarului. Rezultatele contestațiilor sunt publicate la sediul Inspectoratului Școlar Județean Botoşani. Candidații admiși la proba de verificare a eligibilității dosarelor vor participa la proba b.
b) Proba de evaluare a dosarelor
Proba constă în evaluarea dosarelor și acordarea punctajelor de către Comisia de selecție.
În urma probei de evaluare a dosarului și afișarea rezultatelor parțiale, eventualele contestații vor fi depuse la sediul Inspectoratului Școlar Județean Botoşani, la data precizată în calendarul de desfășurare al concursului.
Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se face prin afișare la sediul Inspectoratului Școlar Județean Botoşani.
Ca urmare a desfășurării probelor de evaluare, comisia va stabili clasamentul candidaților în ordinea descrescătoare a mediei notelor acordate. Candidații vor fi declarați admiși în ordinea descrescătoare a punctajului, în limita numărului de posturi din anunțul de selecție.
Rezultatele finale ale selecției se afișează la sediul Inspectoratului Școlar Județean Botoşani, în termen de o zi lucrătoare de la ultima proba de concurs, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii “admis” sau “respins” în termen de maxim o zi lucrătoare.
Candidații care îndeplinesc baremul minim pentru selecție, dar nu sunt în lista celor declarați admiși, vor constitui corpul de rezervă pentru poziția respectivă pe toată perioada derulării activității.
VIII. CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A SELECȚIEI
Perioada |
Activitatea |
18.decembrie 2020-11 ianuarie 2021, în intervalul 8.00 – 16.00 |
Depunerea dosarelor la sediul Inspectoratului Școlar Județean Botoşani |
12 ianuarie 2021 |
Verificarea eligibilității dosarelor |
12 ianuarie 2021, ora 16.00 |
Afișarea rezultatelor în urma verificării eligibilității dosarelor |
13 ianuarie 2021 în intervalul 8.00- 14.00 |
Depunerea eventualelor contestații la sediul Inspectoratului Școlar Județean Botoşani |
13 ianuarie 2021 în intervalul 14.00 – 16.00 |
Soluționarea eventualelor contestații și afișarea rezultatelor după contestații |
14-15 ianuarie 2021 |
Evaluarea dosarelor |
15 ianuarie 2021, ora 18.00 |
Afișarea rezultatelor în urma evaluării dosarelor |
18 ianuarie 2021 în intervalul 08.00 – 16.00 |
Depunerea eventualelor contestații la sediul Inspectoratului Școlar Județean Botoşani |
19 ianuarie 2021 |
Soluționarea eventualelor contestații și afișarea rezultatelor după contestații |
19ianuarie 2021, ora 16.00 |
Afișarea rezultatelor finale |
Afișat astăzi, 18.12.2020, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Botoşani.
Anexa 1 la Anunțul de selecție
CERERE DE ÎNSCRIERE
la procesul de recrutare și selecție a experților pentru posturile vacante
din echipa organizației beneficiare/partenere în proiect
-în afara organigramei organizației-
conform anunțului de selecție nr. 10344/8.08.2018
pentru proiectul Șansa la educație, viitor asigurat (SEVA), cod SMIS 107590
beneficiar: Inspectoratul Școlar Județean Neamț
în cadrul (sub)activităților: ……………………………………………………………
postul vizat ………………………………………………………………………………
1.DATE PERSONALE | |
Nume |
|
Prenume |
|
Telefon |
|
|
|
2. DISPONIBILITATE DE A EFECTUA DEPLASĂRI ÎN ȚARĂ |
Da
Nu
3. DISPONIBILITATE
Sunt apt și disponibil să lucrez ca expert în perioadele menționate în declarația privind disponibilitatea (conform contractului care va fi semnat de părți)
Da
Nu
Data completării
Semnătura
Fiecare candidat își asumă responsabilitatea declarației disponibilității pentru perioada de angajare prevăzută în anunțul de selecție.
Data: __________________ Semnătura: _________________
Anexa 2 la Anunțul de selecție
DECLARAŢIE DE DISPONIBILITATE
Subsemnatul/ subsemnata ________________________________________________________, cu domiciliul în __________________________________________________________________, legitimat cu CI/BI, seria : ___ , nr. :____________ , declar că, în cazul în care sunt selectat(ă) pentru postul de………………………………………………………………………………………………………………………………..….., sunt disponibil(ă) pentru a îndeplini în totalitate atribuțiile aferente postului în cadrul proiectului Șansa la educație, viitor asigurat (SEVA), ID 107590, desfășurat de Inspectoratul Școlar Județean Neamț în parteneriat cu Consiliul Județean Neamț, Inspectoratul Școlar Județean Botoșani, Inspectoratul Școlar Județean Harghita, Asociația Română de Literație Iași, în perioada:
De la |
Până la |
Semnarea contractului |
Maxim 13 mai 2021 |
Menționez că în această perioadă nu am alte obligații de muncă ce pot să împiedice îndeplinirea în condiții optime a atribuțiilor aferente postului în cadrul proiectului sus-menționat.
Prezenta declarație de disponibilitate își menține valabilitatea în cazul prelungirii perioadei de execuție a proiectului.
Nume şi prenume | |
Semnătura | |
Data |